Закрити
Вхід
Закрити
Кошик
 

Питання і відповіді

Як можна обміняти товар або зробити повернення?

Обміняти товар Ви можете протягом 14 днів після покупки, відповідно до Закону України "Про захист прав споживача".

Будь ласка, переконайтеся в наступному якщо:

  • Ви не використали товар (годинник). На годиннику не повинно бути ніяких подряпин, потертостей або відколів на циферблаті, корпусі або ремінці та інших пошкоджень, - зігнутого ремінця і т.д.
  • Збережена заводське маркування і упаковка товару
  • Повернення товару Новою Поштою (або іншим типом доставки) оплачує покупець.
  • Якщо ви замовили у нас товар, отримали його, і не задоволені ним (наприклад він вам не подобатися), Ви можете його обміняти на інший, або повернути гроші (гроші ми повернемо вам на картку ПриватБанку). Доставка товару до нашого міста оплачуеться Вами.
  • Якщо ви живете в місті Хмельницький, ви можете прийти в наше торгове місце і обміняти або зробити повернення там.

Як замовити товар, який відзначений як "Немає в наявності" на нашому сайті?

Напишіть нам на електронну адресу infrytime@gmail.com артикул моделі або скопіюйте посилання з сайту, вказавши в повідомленні ваше запитання, і ми залишимо Вам повідомлення, коли очікується поставка товару.

Що робити, якщо ви оплатили товар, і не отримали його?

Таких випадків у нас не було. Якщо виникне така проблема, ми з'ясуємо проблему зі службою доставки.

Де гарантія, що ви отримаєте товар, після попередньої передоплати?

Після Вашої попередньої оплати товару в ПриватБанку, у вас на руках залишится чек оплати. Так само вас захищає Закон України "Про захист прав споживача".